A hiteligénylés folyamata

Hiteligénylés folyamata:

1

Munkatársunk a telefonos egyeztetés során tájékoztatja a kölcsön feltételeiről és jellemzőiről, valamint felveszi a hitelbírálathoz szükséges adatokat.

2

A hitelbírálat előkészítése és a szerződéskötés előre egyeztetett időpontban a Provident kirendeltségén (Ügyfélpontokban) történik (az időpont egyeztetésre a telefonos tájékoztatás során kerül sor).

3

A kölcsön pozitív hitelbírálat esetén, a szerződéskötést követően 10 munkanapon belül kerül átutalásra az ügyfél bankszámlájára.

  • Teherviselő képességének alapos értékelésével csak akkora összegű kölcsönt igényeljen és vegyen fel, ami Ön által visszafizethető. A nem kellően átgondolt és a kockázatviselési képességét meghaladó kölcsön felvétele teherbíró képességét meghaladó eladósodottsághoz vezethet. Az eladósodottság kockázatait bővebben megismerheti a Magyar Nemzeti Bank túlzott eladósodottság kockázatairól szóló tájékoztatójában.

4. A hiteligényléshez az alábbi dokumentumokat szükséges bemutatnia:

személyazonosságot igazoló okmány – érvényes személyi igazolvány vagy ideiglenes személyi igazolvány vagy útlevél vagy kártya formátumú vezetői engedély

lakcímet igazoló okmány – lakcímkártya – amennyiben a hiteligénylő tartózkodási helye nem azonos az állandó lakcímével és a lakcímkártyában a tartózkodási hely nem került feltüntetésre, úgy a tartózkodás alapjául szolgáló dokumentum (pl. bérleti szerződés).

jövedelmet igazoló dokumentum, mint például – munkáltatói igazolás; NAV jövedelemigazolás; bankszámlakivonat; állami szerv által folyósított ellátást igazoló határozat

 

A jövedelmet igazoló dokumentumok nem lehetnek 12 hónapnál régebbiek (12 hónapnál nem régebben kiállított, illetve 12 hónapnál nem régebbi időszakra vonatkozó). Kérjük, ne feledje, hogy a kirendeltségünkön történő hitelbírálathoz a megfelelő dokumentumokat be kell mutatnia kirendeltségünkön.

Pénzügyek egyszerűen: