Hiteligénylés folyamata:
Munkatársunk a telefonos egyeztetés során tájékoztatja a kölcsön feltételeiről és jellemzőiről, valamint felveszi a hitelbírálathoz szükséges adatokat.
A hitelbírálat előkészítése és a szerződéskötés előre egyeztetett időpontban a Provident kirendeltségén (Ügyfélpontokban) történik (az időpont egyeztetésre a telefonos tájékoztatás során kerül sor).
A kölcsön pozitív hitelbírálat esetén, a szerződéskötést követően 10 munkanapon belül kerül átutalásra az ügyfél bankszámlájára.
- Teherviselő képességének alapos értékelésével csak akkora összegű kölcsönt igényeljen és vegyen fel, ami Ön által visszafizethető. A nem kellően átgondolt és a kockázatviselési képességét meghaladó kölcsön felvétele teherbíró képességét meghaladó eladósodottsághoz vezethet. Az eladósodottság kockázatait bővebben megismerheti a Magyar Nemzeti Bank túlzott eladósodottság kockázatairól szóló tájékoztatójában.
1. Hiteligényét az alábbi módokon juttathatja el Társaságunk részére:
A belföldi vezetékes számként hívható +36 1 99 99 609-as ügyfélszolgálati telefonszámon munkatársunk rögzíti kérelmét a hét minden napján (hétvégén is) 7:30-tól 20:00 óráig.
Kölcsönigényét jelezheti a honlapon: – Kattintson a Kölcsönigénylés gombra és töltse ki igénylőlapunkat – Munkatársunk felhívja Önt a megadott telefonszámon és egyezteti Önnel a kölcsönfelvételi lehetőségeket.
Elküldheti a HITEL szót és nevét SMS-ben, a +36-20-332-33-33-as számra, és visszahívjuk.
Ha Ön ismeri a képviselőnket, akkor igényével fordulhat személyesen közvetlenül a képviselőnkhöz is.
2. A telefonos, illetve az internetes hiteligénylést követően munkatársunk megkeresi önt telefonon időpont egyeztetése céljából.
Attól függően, hogy Ön kizárólag a kölcsönt igényelte vagy mellé az Otthoni Szolgáltatást is, az alábbiak szerint történik a szerződéskötés:
Kölcsön igénylése esetén Önnek kirendeltségünkbe szükséges befáradnia egy előre egyeztetett időpontban, ahol megtörténik a hiteligény felvétele, és pozitív hitelbírálat esetén a szerződéskötés. Kérjük, ne felejtse el magával vinni a szükséges dokumentumokat!
Amennyiben Ön a kölcsön mellé külön díj ellenében igénybe kívánja venni Otthoni Szolgáltatásunkat is, a hiteligény felvétele és a pozitív hitelbírálat esetén szerződéskötés az Ön otthonában történik, szintén előre egyeztetett időpontban.
Amennyiben Ön a hiteligénylés és hitelbírálat ideje alatt mégsem/mégis igényli az Otthoni Szolgáltatást, úgy újabb időpont egyeztetése válik szükségessé kirendeltségünkön (kizárólag kölcsön igénylése esetén) vagy az Ön otthonában (Otthoni Szolgáltatás igénylése esetén), a fentiek szerint.
3. A kölcsön igénylésének előfeltételei:
18 évet meghaladó életkor,
bejelentett magyarországi lakcím
igazolt, rendszeres jövedelem
érvényes azonosító okmány
saját vagy közös tulajdonú lakossági bankszámla (kivéve, ha az ügyfél az Otthoni Szolgáltatás igénybe veszi)
4. A hiteligényléshez az alábbi dokumentumokat szükséges bemutatnia:
személyazonosságot igazoló okmány – érvényes személyi igazolvány vagy ideiglenes személyi igazolvány vagy útlevél vagy kártya formátumú vezetői engedély
lakcímet igazoló okmány – lakcímkártya – amennyiben a hiteligénylő tartózkodási helye nem azonos az állandó lakcímével és a lakcímkártyában a tartózkodási hely nem került feltüntetésre, úgy a tartózkodás alapjául szolgáló dokumentum (pl. bérleti szerződés).
jövedelmet igazoló dokumentum, mint például – munkáltatói igazolás; NAV jövedelemigazolás; bankszámlakivonat; állami szerv által folyósított ellátást igazoló határozat
A jövedelmet igazoló dokumentumok nem lehetnek 12 hónapnál régebbiek (12 hónapnál nem régebben kiállított, illetve 12 hónapnál nem régebbi időszakra vonatkozó). Kérjük, ne feledje, hogy a kirendeltségünkön történő hitelbírálathoz a megfelelő dokumentumokat be kell mutatnia kirendeltségünkön.